Anne Elises blogg
tirsdag 29. desember 2015
Julerosen
For noen år siden fikk jeg ei julerose som jeg senere plantet ut.
I dag har jeg vært ute og sjekket den og se på alle de blomsterknoppene!! En utrolig flott plant og jeg ønsker meg flere!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar