søndag 27. mars 2016

Sokker - 52 pair plunge

Denne mnd. har det blitt mye sokkestrikk hos meg + en del vottestrikk også.  Utrolig hvor raskt det har gått å produsere sokker og votter.  Så har jeg da også benyttet alle ledige stunder.....
Nå mangler jeg 5 sokkepar på å bli ferdig med 52 pair plunge innen 1. juli, så det satser jeg på skal gå greit.
I hodet er det mange planer over hva jeg kan tenke meg å lage framover, så etter sokke/vottestrikk, blir det vel en del andre, og kanskje mer sommerlige strikkeprosjekter.   Ja, ja, en vet jo ikke hva som skjer, så tar det etter hvert.
 
 
45/52
 
CO : March 2016
BO : March 2016
Yarn : unknown
Ndl.: 3 mm.
Pattern : Ragger
 
46/52
 
CO : March 2016
BO : March 2016
Yarn : Sportsragg/Viking sportsgarn
Ndl. 3,5 med mer.
Pattern : Ragger

 

 
 
47/52
 
CO : March 2016
BO : March 2016
Yarn : Sterk
Ndl, 3 mm.
Pattern : Blueberry Waffle



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar