fredag 18. mars 2016

Vår og påskefri

Våren er her, ingen tvil.
Vekslende kaldt og varmt, MEN  det spirer og gror, fuglene synger og sola varmer i en lun krok!!
Deilig!!
Plutselig er det uteaktivitet i nabolaget og vi prates over gjerder, tar en kopp kaffe og bare koser oss.
Lysere kvelder og lysere morgener.  Kjenner at kroppen livner til.  Det er nok tida framover som er mi tid, våren og sommeren, selv om jeg også ser fine og god ting med de andre årstidene.
 
  
 
 
 
Påskeferie!  
Deilig!  I dag har jeg fri og neste uke holder vi stengt.  Neste arbeidsdag for meg nå blir altså 29. mars!!! Håper jo selvfølgelig på finvær, utetid, kos med familien og avslapping.
Sokker og votter skal strikkes enda en tid framover, før jeg skifter til mer sommerlige håndarbeider, eller kanskje jeg bare fortsetter med det jeg gjør nå......hvem vet!!
 
Se denne koselige hilsenen jeg fikk av en kollega på jobb i går!  Så herlig!!  
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar