tirsdag 10. juni 2014

26 pair plunge igjen

Her går det i sokkestrikk for tiden.  Innen utgangen av denne mnd. skal jeg ha ferdig 26 par.  Etter å ha strikket disse to parene, mangler jeg to par for å fullføre. Er allerede godt i gang med par. nr. 25, så det skal gå greit.
 
Søte frøken vår (Bitta's møbster) er strikket i garnet Panton som jeg fikk med meg hjem fra USA en gang. Pinne 3

 
Søte frøken sommer , også Bitta's mønster, er strikket i Silja, pinne 2,5. Heklekanten oppe er heklet etter eget hode, da det ikke sto noe i mønsteret hvordan den skulle lages.
 
 


1 kommentar:

  1. Du er jammen GOD som har klart, eller klarer å fullføre ;)
    Eg har vært med før, men klarte ikkje å fullføre hehe

    Jepp, hvis INGENTING uforusett skjer så flytter med til Beirut neste sommer, da flutter også Amira til Bergen for å studere og Jr er ferdig med barneskolen, et veldig greit veiskille ;)
    Husbyggingen starter når me har kommet på plass i leiligheten i Beirut, den står bare der å venter på oss! *GLEDE*
    Blir skikkelig spennende selv om Beirut er oversvømt av Syriske folk! Kan ikkje lenger vandre gatelangs på shopping alene nei.....Men men i Anqoun der me skal bygge er det stille og rolig ;)

    Kos deg og ha en herlige kwell ;)
    Go`klem Vibbedille ;)

    SvarSlett