søndag 1. juni 2014

Kluter og luer

Bitta har så mange flotte mønstre. Jeg blir veldig inspirert av henne og har strikket både kluter og luer etter hennes mønster.
Her kommer noen av dem. Jeg er spesielt glad i mønsteret til den første kluten . 
Nå gleder jeg meg til ny klutealong snart starter!

Rotelua er bare helt herlig. Har strikket en del og gitt vekk og den er alltid blitt godt mottatt.

(For ikke å snakke om sokker, hvor jeg i år bare strikker sokker til 26 pair plunge etter Bittas mønster).











2 kommentarer:

  1. Ååååå så mye herlig!
    Eg og GLEDER meg til alongen på fredag!
    Eg bare MÅ ut å ha noen nøster med Petunia ;) ELSKER det garnet ;)

    KOS deg masse og ha ei herlige uke ;)
    Go`klem Vibbedille :)

    SvarSlett
  2. Deilige kluter - så fint. Herlig har du arbeide.
    Jeg vil begynne med kluter - min første kluter - Til oss det er skikk og brukk ikke å strikke kluter - jeg kjenner fra blogglandia :-) For hva benytter du kluter??? vaske av og vaske opp??? I alle fall jeg vil strikke også :-)
    Jeg vil strikke med doppelstrikk og to farger - bomull garn ligger beredt. Men jeg har tid først helgen, fordi jeg vil sokker ferdig strikke først.
    Luene dine er vakker også.

    SvarSlett