torsdag 2. januar 2020

Første dag på jobb etter julestengt avdeling.

Det er alltid greit å komme tilbake i normalt gjenge igjen, men kjente det var vanskelig å stå opp idag. Vi har fremdeles overnattingsgjester i huset og det går alltid litt tid før en finner tilbake til "normalen"
Jeg var alene på kontoret idag og skal være det  i morgen også.  Alltid travelt etter langfri, telefoner, brev, beskjeder, ombestillinger, men det går på et vis.

Idag har jeg faktisk levert min oppsigelse.  Jeg blir 66  år i mai og det skal skje mange store forandringer i avdelingen/sykehuset. Tenker at det er på tide å overlate jobben til yngre krefter.
Jeg kommer til å jobbe ut juni, så nå bør det være god tid til å lyse ut stillingen og ha opplæring FØR jeg slutter.
Jeg har hatt et fantastisk år sammen med en ny kollega, etter noen tøffe år før det.
Tenker jeg kommer til å savne de jeg jobber med, teknikere, sykepleiere og leger,  fantastiske hele gjengen!!.

Jeg vet jeg vil trives hjemme også. Vi har 13 barnebarn som vi nå får mer anledning til å følge og dessuten har jeg jo min interesse for håndarbeid.
Nå skal jeg jobbe 6 mndr., før jeg tar ferie  -  LANG ferie!! God tid å forberede seg, og kanskje kroppen også kan ha godt av litt mer hvile.
Klart det blir vemodig også - etter mer enn 40 år på samme arbeidsplass!!

Så får vi se da, om det kan bli mr tid å blogge om mine  og mine interesser.
😊😍


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar